Listopad 2018
P W Ś C P S N
« Sty    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
Polecamy
  • Inteligentne rozwiązania dla inteligentnego domuInteligentne rozwiązania dla inteligentnego domu
    Połączenie słów „inteligentny dom” pojawia się w branży budowlanej coraz częściej. Tylko co to nowe pojęcie tak naprawdę oznacza? Jakie zadania stoją przed budynkiem, który ma być inteligentny? Intuicyjnie tłumacząc …
  • Ile rodzin korzysta z programu Rodzina na swoimIle rodzin korzysta z programu Rodzina na swoim
    Program Rodzina na swoim został utworzony przez rząd, by wspierać rodzinom, które chcą dokonać zakupu swojego pierwszego mieszkania. Zachęta do korzystania z programu jest takie udogodnienie, że Bank Gospodarstwa Krajowego, …
  • Zleć to profesjonaliścieZleć to profesjonaliście
    Czasami w życiu człowieka dochodzi do takich sytuacji, w których to chce on zdecydować się na to, aby po prostu zainwestować odpowiednią sumę pieniędzy w to, aby jego życie było …

Zdecydowanie, dobrą cechą u architekta byłoby to, gdyby umiał przekonywać klienta do swoich propozycji. Nieraz klienci są niezwykle uparci i nie chcą przekonać się do naprawdę bardzo dobrych rozwiązań. Później mogą tego żałować. Zadaniem architekta jest naprowadzenie ich na dobry tor, aby projekt naprawdę miał efektowny finał i mógł się w pełni podobać klientowi. Dlatego też umiejętność przekonywania jest cechą obowiązkową u architekta. Ponadto, przekonywanie powinno się odbywać na zasadzie wymiany poglądów. Taka sytuacja prowadzi wtedy do tego, że obie strony się słuchają i można znaleźć najlepsze wyjście z danej sytuacji. Każdy wtedy z takiej współpracy może być zadowolony. Architekt nie może dopuścić do sytuacji, w której klient będzie się czuł zakrzyczany i całkowicie pozbawiony zdania w kwestii budowania projekty. Tak nie może być. Wtedy na pewno klientowi taka sytuacja nie przypadnie do gustu i nie będzie chciał współpracować z architektem. A to oznaczało będzie dla niego brak zleceń. Do takiej sytuacji zdecydowanie nie można dopuszczać. Niezbyt dobrze się wtedy na tym wyjdzie. Warto być otwartą i umiejącą słuchać osobą. Dzięki temu, klienci będą chcieli z takim architektem współpracować.

Leave a Reply