Marzec 2019
P W Ś C P S N
« Sty    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Polecamy
  • Taśmy led do kasetonówTaśmy led do kasetonów
    Konkurencja nie śpi. W dzisiejszych czasach w każdej branży istnieje spora konkurencja. Firmy wykonujące podobny zakres usług lub produkujące produkty, które ostatecznie trafić mają do tej samej grupy Klientów, prowadzą …
  • Ciekawe obiektyCiekawe obiekty
    W kraju i na świecie jest mnóstwo fantastycznych zakątków i miejsc, które warto zwiedzić. W dzisiejszych czasach bardzo wielu ludzi uwielbia podróżować i zwiedzać różne ciekawe miejsca, w naszym kraju …
  • Droga jako forma budownictwaDroga jako forma budownictwa
    Pasem terenu przeznaczonym do poruszania się jest droga. Budownictwo drogowe jest to działalność człowieka polegająca na budowaniu dróg. Drogi mogą być polne, asfaltowe czy autostrady. Drogi czy też autostrady są …

W dzisiejszych czasach ceny nieruchomości uzależnione są od wielu czynników. Pierwszym i najbardziej logicznym z nich jest wielkość nieruchomości – czyli metraż. Tu zasada jest prosta – im większa powierzchnia, tym wyższa cena całkowita, lecz niższa cena za metr kwadratowy. Kolejnym czynnikiem jest standard wykończenia. To dość subiektywny czynnik, aczkolwiek można go dość łatwo wtłoczyć w ramy logiki. Tak więc można przyjąć schemat: im więcej zainwestowano w wykończenie, tym więcej kosztować nas będzie metr kwadratowy albo suma zainwestowanych pieniędzy doliczona zostanie do ceny nieruchomości. Oczywiście dochodzi tu kwestia utrzymania standardu, czyli ile musimy dodatkowo zainwestować, aby przywrócić stan nieruchomości, który był bezpośrednio związany z inwestycją poprzedniego właściciela. Kolejnym czynnikiem wpływającym na cenę niewątpliwie jest lokalizacja, w której położona jest nieruchomość. To najbardziej subiektywny czynnik dający największe pole do popisu przy negocjacji. Dzieje się tak dlatego, że to co dla jednych jest zaletą, dla innych może stanowić wadę, a nawet jeśli tak nie jest – w negocjacjach na pewno zostanie tak naświetlone. Sprzedający twierdzi, że spokojna okolica – kupujący, że koniec świata i daleko do lekarzy, sklepów i tak dalej. Sprzedający twierdzi, że idealna lokalizacja, gdyż wszędzie blisko – do sklepów, kina, lekarzy i węzłów komunikacyjnych – kupujący, że zgiełk, hałas i spaliny.

Leave a Reply