Czerwiec 2017
P W Ś C P S N
« sty    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
Polecamy
  • Domki ogrodowe dla dzieci
    Zapewnij dziecku wspaniałą zabawę w domku ogrodowym. Jeśli jesteśmy rodzicami planując aranżację ogrodu musimy w projekcie uwzględnić miejsce do zabawy dla dzieci. Musi być ono nie tylko bezpieczne, ale również …
  • Domy drewniane Pomorskie
    Domy drewniane na Pomorzu. Drewno jest surowcem przyjaznym dla człowieka. Wykonuje się z niego wiele sprzętów. Drewno zawsze ociepla wizualnie i praktycznie pomieszczenia. Dobrym rozwiązaniem są domy drewniane Pomorskie oferuje …
  • Czym jest architektura?
    Zapewne niejeden z nas słyszał o takim słowie, jak architektura. Jest ono bardzo popularne. Bardzo często się więc go używa. Architekturę można zdefiniować bardzo różnie. Nie ma jednej definicji. Każdy …

Konkurencja nie śpi. W dzisiejszych czasach w każdej branży istnieje spora konkurencja. Firmy wykonujące podobny zakres usług lub produkujące produkty, które ostatecznie trafić mają do tej samej grupy Klientów, prowadzą ze sobą nieustanną walkę.

Jedni konkurują ceną, obniżając ją do minimalnej wzięciu, przy której są w stanie jeszcze zarobić na utrzymanie swojego przedsiębiorstwa, wypłatę comiesięcznych pensji pracowników i wygenerować zysk, założony w planie rocznym. Inni natomiast starają się przekonać potencjalnego Klienta o najwyższej jakości swoich produktów bądź usług, o wiele wyższej niż w przypadku konkurencji. Te dwa rodzaje działania rzadko stosowane są jednocześnie. Jakkolwiek jakość kosztuje, taka strategia często jest wynikiem świadomego pozycjonowania marki na odpowiednio wysokiej półce.

Niezależnie od sposobu działania, bardzo istotna jest tradycyjna reklama. Czy to poprzez spoty emitowane w mediach, artykuły w prasie branżowej, billboardy czy reklamy kasetonowe. W przypadku tych ostatnich, warto zainwestować w odpowiednie ich oświetlenie, np. taśmy led do kasetonów.

Leave a Reply